مشکلات فاضلاب شهری سرخه مرتفع می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر گفت : مشکلات فاضلاب شهری در سرخه به‌زودی مرتفع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان سرخه و مهدی‌شهر گفت: اجرای طرح تصفیه آب فاضلاب‌ها می‌تواند بخشی از مشکلات کمبود آب را در سرخه برطرف کند.

 

وی افزود : بحران کم‌آبی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که به‌شدت مسئولان را درگیر کرده است و باید برای رفع این بحران تدابیر ویژه‌ای اندیشید.

 

همتی با اشاره به ظرفیت فاضلاب‌ها در سرخه بیان کرد: شبکه فاضلاب شهری سرخه و اجرای طرح تصفیه آب فاضلاب‌ها می‌تواند بخشی از مشکلات کمبود آب را در این منطقه برطرف کند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر با بیان اینکه مشکلات فاضلاب شهری در سرخه به‌زودی مرتفع می‌شود تصریح کرد: این مهم نقش ویژه و محوری برای تأمین آب شرب منطقه نیز ایفا می‌کند و بسترهای لازم توسعه‌ای را تقویت می‌بخشد.

 

وی با تأکید بر اینکه آب یک مایه حیاتی است و باید برای نسل‌های آینده حفظ شود گفت : آب یک اصل اساسی برای ایجاد توسعه پایدار در منطقه است و برای رفع این مشکل جلسات متعددی با وزیر نیرو برگزار شده است.

 

همتی آب شرب را یکی از مطالبات مردم روستانشین این منطقه برشمرد و گفت: این شهرستان زیرساخت‌های مطلوبی در حوزه اقتصادی، معدن، گردشگری و کشاورزی دارد که تأمین آب می‌تواند مشکلات جذب سرمایه‌گذار را به این منطقه برطرف کند.

 

وی ابراز داشت: جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به پروژه‌های توسعه‌ای سرخه در دستور کار قرار دارد چراکه این امر با بودجه‌های دولتی محقق نمی‌شود.

 

انتهای پیام/ ق

 

اجرای طرح تصفیه آب فاضلاب‌ها کمبود آب را در سرخه برطرف می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.