دادستان کرمان؛

رفع تصرف از50هزار مترمربع اراضی ملی

دادستان عمومی کرمان از رفع تصرف ۵۰ هزار مترمربع اراضی ملی و کشاورزی طی یک ماه گذشته در کرمان خبر داد.

رفع تصرف از50هزار مترمربع اراضی ملیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   دادخداد سالاری بر مقابله و مبارزه با حاشیه‌نشینی و رفع تصرف از اراضی دولتی تأکید کرد وگفت: در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان موضوع اراضی ملی واقع در روستای سعیدی کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: کارگروهی مشترک از اداره‌کل بنیاد مسکن، منابع طبیعی و ثبت اسناد واملاک استان به همراه اداره کل بازرسی راهکار‌ها و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه خواهند کرد.

این مقام قضایی با اشاره به رفع تصرف ۵ هکتار اراضی ملی و کشاورزی طی یکماه گذشته اظهار کرد: چندین اکیپ و تیم ویژه در مناطق ۴ گانه شهرداری از پنج هکتار از اراضی ملی و کشاورزی در شهر کرمان رفع تصرف به عمل آورده و دست زمین خواران از تعرض به اراضی ملی و دولتی کوتاه و متهمین تحت تعقیب قضایی پیگرد قانونی قرار گرفتند.

دادستان عمومی وانقلاب کرمان تاکید کرد: در جهت رعایت و حفظ حقوق بیت‌المال و مبارزه با پدیده زمین‌خواری و تعرض به منابع طبیعی و با توجه به تدابیر اتخاذ شده قضایی و انتظامی و حساسیت‌های شورای حفظ حقوق بیت‌المال در آذرماه امسال ۵۳ مورد عملیات توسط فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان و شهرداری کرمان انجام شده است.

انتهای پیام/ح

رفع تصرف از اراضی ملی وکشاورزی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار