رئیس بنیاد شهید کشور اعلام کرد؛

پرداخت خسارت به ایثارگران آسیب دیده از زلزله

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشورگفت: به ایثارگرانی که در شهرستان های راور وکوهبنان از زلزله آسیب دیدند،خسارت پرداخت می شود.

خسارت بنیاد شهید به ایثارگران آسیب دیده از زلزلهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی گفت: به منازل حادثه دیده ایثارگران شهرستان‌های راور و کوهبنان از زلزله تا سقف ۳۵ میلیون تومان خسارت پرداخت می‌شود.

وی درحاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان کوهبنان و راور افزود: کارشناسان بیمه هم اکنون در مناطق زلزله استان کرمان به منظور برآورد خسارت حضور دارند.

وی با اشاره به رخداد زلزله‌های اخیر کشور اظهار کرد: به منظور بررسی مناطق حادثه دیده و بر طرف کردن کمبود‌ها و نیاز‌های این مناطق به کوهبنان و راور سفر کرده ام تا مشکلات به دولت منتقل و کمبود مرتفع شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز توفیقی حاصل شد با خانواده ۱۰ شهید در مناطق زلزله زده کرمان دیدار و گفتگو کردیم ومشخص شد  منازل حدود ۲۴۰ خانواده ایثارگر این منطقه دچار خسارات ناشی از زلزله شده اند.

حجت الاسلام شهیدی با بیان اینکه مشکلی از نظر پرداخت بودجه به ایثارگران خسارت دیده از زلزله وجود ندارد گفت: مسئولان باید هرچه زودتر همکاری کنند تا منازل آسیب دیده ایثارگران  نیز در کنار دیگر مردم ساخته شود.

وی افزود: بسیار خرسندم که سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خانواده شهدا ابلاغ کنم.

وی درابتدای ورود به شهرستان کوهبنان با حضور در گلزاری شهدای این شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهدا مزار شهدا را با گلاب شستشو وبا برخی خانواده شهدا این شهرستان دیدار کرد.

وی در بدو ورود بعد از استقبال استاندار و برخی مسئولان استان کرمان با حضور در گلزاری شهدای شهر کرمان از طرح نورپردازی این مکان مقدس در دامنه کوه‌های صاحب الزمان (عج) بازدید کرد.

از دیگر برنامه های رئیس بنیاد شهید کشور درسفر به کرمان، دیدار با تنی چند از خانواده های شهدای جنوب کرمان است.

انتهای پیام/ح

پرداخت خسارت برای بازسازی منازل ایثارگران زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار