استاندار جدید سمنان :

برنامه‌ای مبتنی بر کار کارشناسی برای سمنان دارم

استاندار جدید سمنان گفت: برنامه‌ای مبتنی بر کار کارشناسی برای اداره استان سمنان در نظر دارم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید شهاب‌الدین چاووشی استاندار جدید سمنان در آئین معارفه خود به‌عنوان استاندار سمنان ضمن بیان اینکه نظام اسلامی کارآمدی دینی را در دنیای پرتلاطم امروز به نمایش گذاشته و مسئولان افتخار سربازی این نظام رادارند، گفت : امیدوار هستیم که بتوانیم در راستای خدمت به مردم و تقویت مبانی انقلاب اسلامی توفیق داشته باشیم.

وی بابیان اینکه برای بر عهده گرفتن پست استانداری سمنان اشتیاقی نداشتم، تصریح کرد: ادعایی ندارم که در پذیرش مسئولیت به دلیل پاسخگویی دشوار آن اشتیاق زیادی نشان ندادم اما امروز که این تکلیف سنگین بر عهده من نهاده شده، از خدای منان توفیق می‌طلبم تا بتوانم آنچه درشان نظام اسلامی و مردم است را انجام دهم.

استاندار جدید سمنان با تأکید بر اینکه وحدت و همدلی امروز رمز عزت و اعتبار مردم و نظام اسلامی است، اظهار داشت : نکته‌ای که هم در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و هم در توصیه‌های سایر مسئولان دیده می‌شود، وحدت است و ما تلاش می‌کنیم همه مردم استان سمنان را به یک‌چشم ببینیم، نسبت ما و مردم نسبت خادم و مخدوم است و سمنانی‌ها همان‌قدر برای ما عزیز هستند که شاهرودی‌ها و گرمساری و ... لذا به همه شهرهای استان و بخش‌های آن نگاه متوازن خواهیم داشت.

چاووشی افزود: دیدگاه‌های من بر اساس دیدگاه‌های کارشناسی خواهد بود که درحرکت در این مسیر، نیازمند تعامل و همراهی همه مسئولان هستم و امیدواریم دعای خیر مردم پشت سر ما باشد و بتوانیم از قبل این خدمت، فضیلتی برای خودمان کسب کنیم.

وی تصریح کرد : در استان سمنان، قدم‌های بزرگی برای رفع مشکلات مردم برداشته‌شده که این راه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام / ذ

وحدت و همدلی امروز رمز عزت و اعتبار مردم و نظام اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.