پاسخی محکم به آشوبگران و دشمنان؛

حضور ۲۰ هزار نفری مردم دورود در راهپیمایی علیه اغتشاشات

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم دورود با حضور ۲۰ هزار نفری خود در راهپیمایی علیه اغتشاشات اخیر، پاسخی محکم به آشوبگران و دشمنان اسلام و ایران دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجید کیان‌پور نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی پیرامون راهپیمایی مردم سراسر کشور علیه اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: روز گذشته راهپیمایی بزرگی در شهرستان درود برگزار شد و جمعیتی بیش از ۲۰ هزار در راهپیمایی مردمی شرکت کردند.

وی افزود: مردم در این راهپیمایی اغتشاشات و آشوبگری ایادی دشمنان را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران شدند.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی مردم سبب ناامیدی دشمنان شد، افزود: این راهپیمایی بسیار مهم و تاثیرگذار بود و از همه مردم کشور تشکر می‌کنیم که این چنین محکم پای انقلاب و نظام ایستادند.

کیانپور با اشاره به اینکه مردم از ابتدا خواسته‌هایی از مسئولان داشتند و باید تمرکز بیشتری بر روی حل مشکلات مردم وجود داشته باشد، متذکر شد: دغدغه همه مسئولان رفع مشکلات مردم است و امیدواریم راهکار‌های دقیقی برای مشکلات در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید توجه داشت که از هرگونه گرانی بدون برنامه خودداری شود تا بتوان شاهد رفاه بیش از پیش مردم باشیم.

انتهای پیام/م

حضور ۲۰ هزار نفری مردم دورود در راهپیمایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.