دایی: برای کسب سهمیه آسیا به مهره‌های خوب نیاز داریم

مربی تیم سایپا گفت: برای آن که بتوانیم سهمیه آسیا کسب کنیم باید چند مهره خوب جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد دایی مربی تیم فوتبال سایپا بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان  اظهار کرد: بازی خوبی بود استقلال خوزستان آمده بود تا حداقل یک امتیاز از این بازی بگیرد.یازده نفره دفاع می‌کردند. خدا را شکر بازیکنان ما به چیزی که حق‌شان بود رسیدند. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. متأسفانه دو توپ به روی دروازه ما آمد که هر دو تبدیل به گل شد. باز هم خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

دایی درباره پرداخت نشدن بدهی های  بازیکنان سایپا تصریح کرد: علی دایی دیروز در این خصوص تمام صحبت‌ها را انجام داده است و هر آن چیزی  را که باید گفته است. من حرفی برای گفتن ندارم.

مربی تیم سایپا درباره غیبت اخباری در لیست تیم  سایپا بیان کرد: اخباری مصدوم است و 2 روز گذشته کتفش در تمرینات آسیب دید. خدا را شکر الان وضعیت بهتری دارد و احتمالا‌ً به بازی بعدی برسد. البته 11 بازیکن را علی دایی تعیین می‌کند و اگر شاید مصدوم هم نبود باز هم او را بازی نمی‌داد. ولی امروز غیبتش به دلیل مصدومیت بود و اگر مصدوم نبود شاید روی نیمکت کنار ما می‌نشست.

او  درباره برنامه تیم سایپا برای جذب بازیکن جدید خاطر نشان کرد:‌ مطمئناً ما نقاط ضعفی داریم. سه یا چهار مهره خوب می‌خواهیم.  اگر  بخواهیم تیم‌ سهمیه آسیا را بگیرد و بالای جدول باشد تیم باید تقویت شود.

 انتهای پیام/

اظهارات محمد دایی درباره وضعیت باشگاه سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار