تکمیل شبکه بزرگ راهی استان کرمانشاه

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از تکمیل شبکه بزرگراهی استان تا پایان سال آینده خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛   مجتبی نیک کردار معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به وجود پنج مسیر ورودی به استان، گفت: از سالها پیش تلاش شده تا راه‌های اصلی استان و پنج مسیر ورودی به شکل بزرگراهی باشد با توجه به پیشرفت کار هم اکنون مقدار کمی باقی مانده تا شبکه بزرگراهی استان  کرمانشاه تکمیل شود.

نیک کردار بیان کرد: در مسیر بزرگراه کربلا کار از کنگاور تا سرپل ذهاب تکمیل شده و تنها دو قطعه هشت و 16 کیلومتری باقی مانده که باتوجه به فعال بودن پروژه، در صورت تامین اعتبار تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.

نیک کردار  بیان کرد: در بزرگراه اسلام آبادغرب-حمیل-شاهبداغ که محور استان به سمت جنوب کشور است نیز کار در حال انجام است و تا پایان سال آینده قطعات باقی مانده این مسیر نیز تکمیل می‌شود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: مسیر بزرگراهی کرمانشاه-کامیاران نیز مراحل پایانی تکمیل را می‌گذراند و از مسیر بزرگراهی سه‌راهی هرسین به هرسین نیز سه کیلومتر و یک پل روی رودخانه گاماسیاب باقی مانده که انجام این کارها نیز تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: برای تکمیل مسیر سه راهی کنگاور به سمت نهاوند هم تلاش داریم تا در سال آینده با افزایش اعتبارات پروژه، این مسیر بزرگراهی نیز به اتمام برسد.

 

انتهای پیام/ز

اتمام پروژه های بزرگراهی تا پایان سال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار