برگزاری برنامه های فرهنگی دهه فجر در گیلان با محوریت فرهنگ فاطمی

برنامه های فرهنگی دهه فجر در گیلان با محوریت فرهنگ فاطمی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر باید برنامه های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت فرهنگ فاطمی برگزار شود.

وی بر ترویج فرهنگ فاطمی در این ایام تاکید کرد و افزود: باید از این فرصت برای ترویج آموزه های دینی به ویژه فرهنگ فاطمی، سبک زندگی اسلامی، بصیرت افزایی و تبیین توطئه های دشمن در جامعه بیش از پیش بهره گیریم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان خواستار بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب شد و گفت: در شرایط کنونی که دشمن از هر حربه ایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند باید دستاوردهای انقلاب را به درستی برای مردم بازگو کنیم، اینکه چه بودیم و اکنون کجا هستیم.

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان از برگزاری سلسله مباحث پیرامون انقلاب و اقتصاد مقاومتی در کانون های مساجد خبر داد و افزود: در این ایام برنامه های شاخصی در مساجدی که بیشترین نقش را در دوران انقلاب اسلامی داشتند، برگزار می شود.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم پاسخگویی به شبهات، اجرای برنامه های فرهنگی، علمی و ورزشی دهه فجر، افتتاح کانون و کتابخانه مساجد را از دیگر برنامه ها دانست و تصریح کرد: همچنین مراسم ویژه ایی با عنوان گفتمان انقلاب در شهر مرزی آستارا برگزار خواهد شد.

 

 انتهای پیام/م.ع

ترویج فرهنگ فاطمی محور برنامه های فرهنگی دهه فجر در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.