بر دستان مردم شهید پرور زاهدان ؛

تشییع پیکر مطهر سه شهید انتظامی در زاهدان

پیکر پاک و مطهر شهیدان ستوانیکم رضا شهرکی، ستوانیکم کامبیز سنچولی و ستوانیکم رضا اصغریان امروز بردستان مردم شهید پرور زاهدان تشییع و برای خاکسپاری به زابل و زهک و بهشت محمد رسول الله (ص) زاهدان منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان بزرگوار با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  استاندار، فرمانده انتظامی، مسئولان استانی، علمای تشیع و تسنن و اقشار مختلف مردم شهید پرور زاهدان از مسجد جامع تا میدان آزادی برگزار شد.

پیکر پاک و مطهر شهیدان ستوانیکم رضا شهرکی و ستوانیکم رضا اصغریان پس از تشییع برای خاکسپاری به زابل و زهک انتقال یافت و پیکر ستوانیکم کامبیز سنچولی در بهشت محمد رسوالله (ص) زاهدان خاکسپاری شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم گفت: این شهیدان بزرگوار از ماموران یگان مبارزه با موادمخدر انتظامی خاش بودند که ۱۴ دی ماه جاری در درگیری با اشرار مسلح در این شهرستان به شهادت رسیدند.

سردار محمد قنبری افزود: قطعا با شهادت این سه مامور ایثارگر و خادم هیچ خللی در مسیر انجام وظیفه و خدمت رسانی نیرو‌های خدمتگزار انتظامی به مردم ایجاد نمی‌شود و با جان و دل از کیان میهن و دستاورد‌های نظام اسلامی حفاظت می‌کنند.

جمهوری اسلامی ایران پیشروترین کشور جهان در مبارزه با مواد مخدر و سیستان وبلوچستان نیز خط مقدم ایران و جهان در جبهه مبارزه با این مواد خانمانسوز است.

این استان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) افزون بر ۱۴۰۰ کیلومتر مرز زمینی و دریایی با کشور‌های افغانستان و پاکستان و حوزه دریای عمان (مکران) دارد.

انتهای پیام /ع

تشییع پیکرشهدای انتظامی درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.