دست نشان: ملوان در نیم فصل اول با مشکلات متعددی روبرو شد/ بازی سختی برابر برق شیراز داریم

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: تیم ما در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک با مشکلات متعددی روبرو شد.

نادر دست نشان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار تیم های ملوان و برق شیراز که فردا یکشنبه در چارچوب رقابت های هفته هجدهم لیگ دسته اول (جام آزادگان) برگزار می شود اظهار داشت: برق شیراز تیم جوان و بسیار خوبی است که در نیم فصل اول نیز توانست نتایج مطلوبی کسب کند. برقی ها در بازی فردا از امتیاز میزبانی برخوردار هستند و همین مسئله کمی کار ما را سخت می کند.

او با اشاره به مشکلات مالی باشگاه ملوان گفت: ملوان باشگاه ریشه دار و بزرگی است، اگر ما در نیم فصل اول در حد نام و جایگاه واقعی ملوان ظاهر نشده ایم به دلیل مشکلات متعددی است که در این مدت با آنها مواجه بوده ایم.

سرمربی تیم ملوان افزود: در حال حاضر باشگاه ما به فدراسیون و کمیته انضباطی بدهکار است و اگر این بدهی ها پرداخت شود می توانیم مجوز صدور کارت چند بازیکنی که اخیرا به جمع ما اضافه شده اند را بگیریم.

او ادامه داد: حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی همواره تلاش کرده تا مشکلات ملوان را حل کند، او در ماجرای پرونده شکایت زوران اقدامات خوبی انجام داد و باعث شد باشگاه از محرومیت نجات یابد اما ای کاش در سال های گذشته اصلا چنین قراردادی با این بازیکن خارجی بسته نمی شد که امسال مجبور شویم به جای پرداخت حقوق بازیکنان، طلب او را پرداخت کنیم.

دست نشان در مورد بازیکنان جدید ملوان عنوان کرد: عظیم گوگ، شهاب زندی، حافظ یعقوبی و میلاد احمدی بازیکنانی هستند که در روزهای اخیر به تمرینات تیم ما اضافه شده اند.

انتهای پیام/

اظهارات دست نشان در مورد آخرین وضعیت ملوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۶ دی ۱۳۹۶
مایلی کهن هرتیمی را که تحویل گرفت به سقوط کشاند وضعیفش کرد و نابودش کرد چون سواد وتخصص علمی فوتبال را ندارن همراه دامادش.
آخرین اخبار