برگزاری آئین افتتاحیه جشنواره تئاتر فجر خوزستان

آئین افتتاحیه دومین جشنواره تئا‌تر فجر استانی خوزستان صبح امروز در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد جوروند، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: برای دومین سال متوالی است که در استان میزبان این برنامه هستیم که امسال نمایش‌های ارسال شده جهت اجرا در استان نمایش‌های فاخری هستند.

وی افزود: امسال چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی شاهد نمایش‌های بهتری به نسبت استان‌های دیگر در خوزستان خواهیم بود که کارگردانان و هنرمندان بزرگی در آن‌ها حضور داشته و نقش آفرینی می‌کنند.

مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: خوشبختانه امسال علاه بر اینکه میزبان جشنواره هستیم، به‌دلیل حضور تعدادی از کارهای هنرمندان خودمان در استان که در جشنواره‌های مختلف عنوان کسب کرده‌اند، توانسته‌ایم سهم ویژه تری را برای تئا‌تر استان قائل شویم که این هم یک پیشرفت است.

وی در تشریح برنامه‌های این دوره از جشنواره عنوان داشت: جشنواره امسال در ۶ شهر اهواز، امیدیه، اندیمشک، بهبهان، شوش و دزفول برگزار می‌گردد که امیدواریم باعث نزدیک شدن هر چه بیشتر مردم به تئا‌تر و هنرهای نمایشی شود.

مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: امسال ۱۶گروه نمایشی اجرا خواهند داشت که پنج گروه از آن‌ها از برگزیدگان جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر بوده‌اند. امسال چندین برنامه بزرگ مانند سوگواره‌ها و جشنواره‌های مختلف نمایشی در استان داشته‌ایم که از عوامل برگزاری آن‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/م

دومین جشنواره تئاتر فجر استانی در 6 شهر خوزستان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.