در ٦ ماه اول سال ٩٦ صورت گرفت؛

پرداخت بیش از ٥٩٨ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج از سوی تأمین اجتماعی

بر اساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی، این سازمان ٥ هزار و ٦٦٦ میلیارد و ٦٣١ میلیون ریال در قالب تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران در شش ماه نخست سال جاری پرداخت کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، این سازمان ٥ هزار و ٦٦٦ میلیارد و ٦٣١ میلیون ریال در قالب تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران در شش ماه نخست سال جاری پرداخت کرده است.

از مجموع هزینه های کوتاه مدت یک هزار و ٤٨٢ میلیارد و ٣٢٧ میلیون ریال در بخش غرامت دستمزد بیماری غیر ناشی از کار و ١٤١ میلیارد و ١٤٧ میلیون ریال در بخش غرامت دستمزد بیماری ناشی از کار هزینه شده است.

همچنین یک هزار و٣١٦ میلیارد و ٤٤ میلیون ریال به عنوان استراحت ایام بارداری و ٥٩٨میلیارد و ٦٤٠ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ازدواج از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان در همین مدت پرداخت شده است.

بر اساس این گزارش، در شش ماه اول سال جاری، بابت کمک هزینه فوت و کفن و دفن ١٧١میلیارد و ١٩٧میلیون ریال وبابت هزینه سفر و فوق العاده همراه ٣٧ میلیارد و٧٧٤ میلیون ریال هزینه شده است.

همچنین، در همین مدت ١٦٦میلیارد و ١٨٢میلیون ریال برای کمک هزینه پروتز و اروتز پرداخت شده و در بخش غرامت نقص عضو مقطوع ١٧ میلیارد و ٧٤٧میلیون ریال و در بخش سایر کمک ها یک هزار و ٥٤٨ میلیارد و ٣٦١ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/

پرداخت کمک هزینه ازدواج 599 میلیارد ریالی تامین اجتماعی در 6 ماه نخست سال 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار