رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره آموزش و پرورش؛

۱۳۰دانش آموز سیستان و بلوچستان تحت پوشش طرح حمایت تحصیلی

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳۰ دانش آموز نیازمند زاهدان و سراوان برای اولین بار در این استان زیر پوشش طرح حمایت تحصیلی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حسینعلی شیرازی رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش هدف از برگزاری این طرح در سیستان و بلوچستان را فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان نیازمند برای ترمیم و ارتقای عزت نفس و اعتماد به نفس آنان به منظور حضور پر نشاط و خلاقانه در عرصه‌های مختلف اجتماعی برای دست یابی به مدارج علمی و تربیتی عالی ذکر کرد.

شیرازی  ادامه داد: در این طرح موسسه بنیاد دانش با همراهی اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی سیستان و بلوچستان دانش‌آموزان نیازمند را زیر پوشش بورسیه قرار داده است.

وی افزود: علاوه بر دانش‌آموزان به خانواده‌های آن‌ها نیز کمک می‌شود تا شرایط مناسبی برای رشد کودکان مستعد و نیازمند سیستان و بلوچستان فراهم شود.

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۷۰ دانش آموز در زاهدان و ۵۰ نفر از دانش آموزان شهرستان سراوان زیر پوشش این طرح قرار دارند که در گام بعدی ۳۰ دانش آموز حوزه سیستان نیز زیر پوشش قرار خواهند گرفت.

وی افزود: این روند تا به زیر پوشش قرار دادن تمام دانش آموزان نیازمند سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

دانش آموزان نیازمند استان تحت پوشش حمایت تحصیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار