بابایی: هاوش محكوم به پیروزی بود/ مقابل پیكان از قبل بازنده نیستیم

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد گفت: تیم ما باید هفته به هفته بهتر شود تا بتواند جایگاهش در جدول را بهتر كند.

رامین بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار هفته پانزدهم تیمش مقابل تیم شهرداری ورامین كه موجب پیروزی این تیم شد، اظهار کرد: خیلی خوشحالم كه بازیكنان تیم من با تمام قدرت مقابل ورامین به میدان رفتند و با با اراده آهنینی كه داشتند توانستند تیم خوبی مانند شهرداری ورامین را مغلوب کنند.

بابایی ادامه داد: برای اینکه تیم هاوش بتواند نتایج نه چندان خوب در نیم فصل اول را جبران کند، نیاز به بهتر شدن دارد. تلاش ما این است كه هفته به هفته بهتر بشویم.

سرمربی هاوش گنبد با تشكر از هواداران گنبد عنوان کرد: در بازی این هفته كه در سالن المپیک شهر گنبد برگزار شد و ما كار سختی مقابل ورامین داشتیم، هواداران پرشور گنبدی سنگ تمام گذاشتند و ما را در تمام دقایق بازی تشویق كردند. امیدوارم حمایت هواداران از ما ادامه داشته باشد تا بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات بگیریم.

بابایی افزود: در حال حاضر تمرینات خود را سپری می‌كنیم و برای هفته شانزدهم لیگ آماده می‌ شویم. بازی با ورامین برای ما تمام شده است و در ادامه همه تمركز ما روی بازی بعدی و نبرد با پیكان است.

او در پایان خاطر نشان کرد: بازی با پیكان آن هم در تهران سخت خواهد بود اما ما از قبل بازنده نیستیم و برای بهترین عملكرد ممكن مقابل این تیم به میدان می‌رویم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی هاوش گنبد درباره مسابقات لیگ والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار