دستبرد اینترنتی نوجوان اصفهانی از حساب بانکی يكي از شهروندان

رئيس پليس فتاي استان اصفهان از دستگيری نوجوان 14 ساله‌ای كه مبلغ يك ميليارد و 50 ميليون ريال از حساب يكي از شهروندان به صورت اينترنتي برداشت كرده بود، خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ سید مصطفی مرتضوی با اشاره به شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون ریال از حساب وی به صورت اینترنتی برداشت شده است ، اظهار کرد: در پی این شکایت مأموران پلیس فتای اصفهان مأموران با کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند سارق را که نوجوانی 14 ساله بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم شاگرد یک مغازه بوده، بیان داشت: زمانی که شاکی برای خرید کالا به مغازه‌ای مراجعه می‌کند فراموش می‌کند کارت عابر بانک خود را ببرد که شاگرد مغازه از این فرصت استفاده و مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون ریال از حساب او برداشت می‌کند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ مرتضوی در پایان به شهروندان توصیه کرد: هنگام مراجعه به فروشگاه باید مراقب کیف پول الکترونیکی خود یا همان کارت بانکی، باشید، هنگام خرید رمز بانکی توسط خودتان وارد شود و در صورت مفقودی کارت حتماً به بانک مراجعه و برای از بین بردن آن و صدور کارت جدید اقدام کنید.

 

انتهای پیام/م

 

دستگيری سارق 14 ساله فضاي مجازي در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار