آیت‌الله مجتهد شبستری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ضدانقلاب، حقیقت‌گویی صداوسیما را بر نمی‌تابد/ از هجمه‌ها ترسی نداریم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صداوسیما همواره در بیان حقایق موفق بوده است و ضد انقلاب و معاندان نظام این را بر نمی‌تابند.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تخریب‌ها و هجمه‌ها علیه سازمان صداسیما، اظهار کرد: صداوسیما همواره در بیان حقایق موفق بوده است و در اغتشاشات اخیر هم واقعیت‌ها را به مردم نشان داد.

وی با بیان اینکه رسانه ملی مسائل و مباحث را همانگونه که هست برای مردم بازگو می‌کند، گفت: در حوادث اخیر صداوسیما کارنامه موفقی از خود ارائه کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: ضدانقلاب و معاندان نظام با بیان حقایق مخالف هستند و نهادهای نظام جمهوری اسلامی را همواره مورد هجمه و تخریب قرار می‌دهند.

آیت‌الله مجتهد شبستری با تاکید بر اینکه مردم هوشیار هستند و تحت تاثیر این هجمه‌ها قرار نمی‌گیرند، گفت: رسانه ملی مخاطبان زیادی دارد. مردم اخبار درست را از این رسانه دنبال می‌کنند و از تخریب‌ها هم نباید ترسید چرا که تاثیری بر مردم ندارد.

وی تصریح کرد: ضدانقلاب و استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر آنچه در توان داشته علیه این ملت به کار برده‌ و به هر سازمان و دستگاهی که تاثیرگذار است بیشتر هجمه وارد می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۱۸ دی ۱۳۹۶
درود بر آیت‌الله مجتهد شبستری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۷ دی ۱۳۹۶
یعنی چی؟