مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان:

مصرف بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده نفتی درهمدان

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان ازمصرف یک میلیارد و 412 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی مایع در 9ماهه امسال خبر داد.

مصرف بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده نفتی درهمدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛امین روستایی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با اشاره به اینکه  در این مدت مصرف بنزین در منطقه همدان به 384 میلیون لیتر رسیده است گفت: با توجه به افزایش 22 میلیون لیتری مصرف نسبت به سال 95، 6 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به آمار و ارقام مصرف فرآورده نفت سفید افزود: مصرف این فرآورده با 31 درصد کاهش نسبت به 9 ماهه سال گذشته که 30 میلیون لیتر بوده و به 21 میلیون لیتر تنزل یافته است.

مدیر پخش منطقه همدان ادامه داد: مصرف فرآورده نفت‌گاز در 9 ماهه امسال چهار درصد افزایش داشته است که در سال گذشته 470 میلیون لیتر بوده که این رقم در سال جاری و در همین مدت به حدود 490 میلیون لیتر رسیده است.

روستایی ادامه داد:گاز طبیعی عرضه شده در جایگاه های تک و دومنظوره از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه سال جاری را 88 میلیون و 482 هزار متر مکعب ذکر کرد و افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به مقدار 88 میلیون و 82 هزار متر مکعب ، حاکی از افزایش ناچیز مصرف (حدود نیم درصد) این سوخت پاک است.

وی اضافه کرد: مصرف نفت کوره نیز 518 میلیون لیتر بوده و در این مدت 499 میلیون لیتر در بخش نیروگاهی و 19 میلیون لیتر در بخش غیرنیروگاهی نفت کوره مصرف شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه 106 جایگاه عرضه سوخت در سطح منطقه همدان فعال است افزود: سوخت مورد نیاز بخش حمل و نقل توسط 10 باب جایگاه بنزین، 40 باب بنزین ـ نفتگاز، 9 باب دومنظوره سی ان جی و بنزین، 13 باب سه منظوره سوخت پاک و فرآورده های مایع بنزین و نفتگاز، 22باب گاز طبیعی فشرده CNG، یک باب نفتگاز، 9 باب فروشندگی داخل اتاقک و 2 باب فروشندگی سکودار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ب

مصرف فراوردهای نفتی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار