لحظه به لحظه با راهپیمایی ضد اغتشاشات در یزد؛

یزدی ها با گرمی حضور خود روی سردی هوا را کم کردند +تصویر

امروز مردم یزد همراه و هم دل با مردم سراسر کشور برای بیعت دوباره با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب حماسه ساز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ساعت 9:45  دقیقه صبح بود، با توجه به اینکه ساعت راهپیمایی 10 صبح اعلام شده بود، بسیاری از مردم یزد بی صبرانه در میدان مجاهدین یزد حاضر بودند.

حضور اقشار مردم در این راهچیمایی از ساعات اولیه آغاز این مراسم مشخص است و حضور همه اقشار مردم، مرد و زن، بزرگ و کوچک به چشم می خورد.

یزدی ها با گرمی حضور خود روی سردی هوا را کم کردند

مردم با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پلاکاردهایی با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود آگاهی خود را از دست های پشت پرده اغشاشات اخیر اعلام می کنند.

علیرغم سردی هوا، بانوان یزدی با اغوش گرفتن کودکان و خردسالان خود از قافله عشق عقب نماندن و در صحنه حاضر شدند.

یزدی ها با گرمی حضور خود روی سردی هوا را کم کردند

خیل جمعیت هم اکنون با شعارهای « ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم»، « عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی»، و « ای رهبر آزاده آمده ایم آماده» در حال حرکت به سمت میدان شهدا هستند.

حضور مسئولان در حماسه امروز یزد از همان دقایق ابتدایی محسوس بود به گونه ای که شهردار یزد، اعضای شورای شهر مردم را همراهی می کنند.

یزدی ها با گرمی حضور خود روی سردی هوا را کم کردند +تصویر

هرگز یزدی ها فراموش نمی کنند که چگونه به مقدسات آن ها توهین شد، هیأت های مذهبی با علم هیأت های خود در راهپیمایی امروز  جلوه ای دیگری را برای پاسخ کوبنده به خائنان نظام به نمایش گذاشته اند.

 انتهای پیام/ص

حضور پرشور یزدی ها در راهپیمایی ضد اغتشاشات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار