دستگیری سارق وجه نقد از خودروها در همدان

 رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری سارقی وجه نقد از 8 خودرو در همدان خبر داد.

دستگیری سارق وجه نقد از خودروها در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سرهنگ رضا زارعی ، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان همدانی مبنی برسرقت وجه نقد از داخل خودروی آنها، شاکیان با تشکیل پرونده خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد مال باختگان پس از گرفتن پول از بانک، آن را در صندوق عقب، زیر صندلی و داخل داشبورد قرار داده و پس از طی مسافتی در سطح شهر، برای انجام امور شخصی از خودرو خارج و پس از برگشتن متوجه سرقت پول شده اند.

سرهنگ زارعی ادامه داد: با انجام شگردهای پلیسی، بررسی دوربین های مدار بسته بانک ها که نشان می داد، شخصی در حال کشیک دادن و پنچر کردن لاستیک ماشین است، تشابه اظهارات مالباختگان مبنی بر تعقیب، توسط خودرو سفید رنگ در زمان خروج از بانک و پارک خودرو، احتمال فعالیت باند حرفه ای سارقان غیر بومی افزایش یافت.

وی بیان کرد: روند بررسی ها ادامه داشت تا اینکه، ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ مدنی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو سواری سفید رنگ بدون پلاک مشکوک و مشخص شد نامبرده اهل یکی از استان های جنوبی است.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو متهم، مشخص شد در درب صندوق عقب و سپرجلو به صورت ماهرانه ای جهت نصب سریع پلاک، قاب تعبیه شده و ابزاری از قبیل تایلیور، بست پلاستیکی، چکش، گاز انبر نیز کشف شد.

سرهنگ زارعی ادامه داد: با توجه به ادله و مستندات جمع آوری شده، حضور متهم در زمان وقوع سرقت ها در همدان محرز و در تحقیقات به عمل آمده، نامبرده به ۸ فقره سرقت وجه نقد از داخل خودروها در شهر همدان، به مبلغ ۲۲۲ میلیون ریال با همکاری ۲ نفر از همدستانش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات تکمیلی برای دستگیری همدستان وی ادامه دارد.

انتهای پیام/ا

دستگیری سارق وجه نقد خودروهای همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.