صدور سند مالکیت برای منازل روستایی در شادگان

رئیس بنیاد مسکن شادگان از صدور سند مالکیت برای منازل روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سید محمد موسوی، رئیس بنیاد مسکن شادگان گفت: صدور سند مالکیت منازل روستایی یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن است که در این زمینه ۹ هزار جلد سند مالکیت منازل روستایی شهرستان شادگان با همکاری ثبت اسناد و املاک در این شهرستان صادر و به متقاضیان واگذار شد.

وی افزود: صدور سند مالکیت ۹ هزار فقره به واحدهای مسکونی روستاهایی که دارای طرح هادی مصوب و در محدوده مشخص بافت روستایی قرار داشتند با قوت انجام شد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان شادگان ادامه داد: از مزایای طرح صدور سند مالکیت روستایی وسعت بخشیدن به مالکیتهای مسکونی و تجاری واقع در بافتهای مسکونی روستاها و ایجاد انگیزه برای سرمایه ‌گذاری در روستاهاست.

وی با اشاره به صدور سند مالکیت در روستاها، افزود: به منظور رسمیت بخشیدن به مالکیت روستاییان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شادگان از طریق الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در راستا صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی بنام صاحبان آن اقدام می‌کند.

موسوی بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز به عنوان متولی امر مسکن روستایی با همکاری سیستم بانکی تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی را به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/م

9 هزارجلد سند مالکیت منازل روستایی شهرستان شادگان صادر شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.