حریفان تیم کریمه قم در لیگ والیبال جوانان کشور مشخص شدند

تیم والیبال کریمه قم در مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور به میزبانی سیرجان شرکت می‌کند و حریفان این تیم مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول کشور در رده سنی جوانان در سیرجان برگزار خواهد شد و تیم کریمه قم پس از عبور از مرحله مقدماتی این پیکارها، برای حضور در مرحله نهایی عازم استان کرمان خواهد شد.

 

این رقابت‌ها تحت عنوان جام شهید «محسن حججی» از ۱۵ تا ۲۰ بهمن ماه به میزبانی باشگاه گل گهر در شهر سیرجان برگزار می‌شود و تیم کریمه قم در این رقابت‌ها در گروه دوم قرار گرفته و به صورت دوره‌ای با ۳ حریف خود مصاف می‌کند.

 

این مسابقات با حضور ۸ تیم برتر مرحله مقدماتی و در ۲ گروه برگزار  می‌شود که  پس از مرحله مقدماتی که به مدت ۳ روز پیگیری می‌شود، مراحل پلی آف، نیمه نهایی و نهایی نیز برگزار خواهد شد و تیم کریمه قم در گروه دوم به دیدار تیم‌های مقاومت مهاباد، گل گهر سیرجان و شهروند اراک خواهد رفت.

 

همچنین در گروه نخست این مسابقات تیم‌های بیمه رازی نور، صنایع اردکان، شهرداری قزوین و پالایش نفت آبادان حضور دارند  و تیم‌ها برای شرکت در این مرحله از مسابقات مجاز به استفاده از ۱۴ بازیکن هستند و تیم کریمه نیز امیدوار به کسب عنوان در این رقابت‌ها است.

 

این در حالی است که در رده سنی نوجوانان، میزبانی این رقابت‌ها به قم سپرده شده و قرار است ۸ تیم برتر رده سنی نوجوانان کشور در دسته اول اوایل بهمن ماه در قم با هم مسابقه دهند تا تکلیف تیم‌های برتر این مسابقات مشخص شود.

 

باشگاه کریمه، یک باشگاه خصوصی والیبال قم است که امسال در لیگ دسته اول والیبال بزرگسالان کشور نیز حضور دارد اما در انتهای جدول دسته اول قرار گرفته است و تیم‌های پایه آن نیز در لیگ‌های پایه کشور مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ت

 

آخرین اخبار تیم والیبال کریمه ی قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.