صالحی: نامه اعتراض باشگاه استقلال درباره حکم جپاروف به کمیته استیناف نرسیده است

رئیس کمیته استنیاف فدراسیون فوتبال گفت: نامه اعتراض باشگاه استقلال درباره حکم جپاروف به کمیته استیناف نرسیده و کمیته انضباطی هم حکم قطعی صادر نکرده است.

علیرضا صالحی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اعتراض باشگاه استقلال نسبت به محرومیت 30 روزه سرور جپاروف به کمیته استیناف بیان کرد: تاکنون نامه اعتراض باشگاه استقلال و پرونده سرور جپاروف به کمیته استیناف نرسیده است. تا جایی هم که من اطلاع دارم کمیته انضباطی تاکنون رأیی نسبت به این پرونده صادر نکرده است و تنها یک دستور موقت داده است.

او ادامه داد: درحال حاضر اطلاعی نسبت به پرونده جپاروف ندارم اما به من اطلاع داده اند او قرار است دوشنبه هفته جاری (18 دی) برای ارائه توضیحات به کمیته انضباطی برود. بنابراین تعیلق 30 روزه جپاروف حکم ابتدایی است.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: نشست های کمیته استیناف سه شنبه هر هفته برگزار می شود. بنابراین اگر تا روز برگزاری نشست این کمیته حکم پرونده جپاروف صادر شود و باشگاه استقلال بتواند به این حکم در کمیته استیناف اعتراض کند پرونده را بررسی و پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره پرونده جپاروف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار