ابوالقاسم پور: مرام تختی باید در ورزش ایران خرج شود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مرام تختی باید در ورزش کشورمان هزینه شود چرا که او شخصیت مردمی داشت.

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برگزاری مراسم پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی بیان کرد: تمام مردم از پهلوانی، قهرمانی، بزرگی و جوانمردی جهان پهلوان تختی اطلاع دارند و مسئولان هم در روز بزرگداشت او به ابن بابویه می آیند تا درباره خصائل اخلاقی و پهلوانی تختی صحبت کنند. امیدوارم مردم و مسئولان از این مرد برگ درس بگیرند و مرام و معرفت تختی در ورزش ما خرج شود.

او ادامه داد: تختی شخصیت مردمی داشت و از گذشته تمام مردم از پهلوانی و جوانمردی او صحبت می کردند. در واقع مردم ما تختی را به این درجه رساندند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره تغییر و تحولات متوالی سرمربیان لیگ برتری گفت: این موضوع بسیار بد است. در لیگ برتر تزلزل زیادی را روی نیمکت تیم ها شاهد بودیم. نفت تهران هفت بار سرمربی خود را تغییر داد و برخی تیم ها هم دست کم یک بار دست به تغییر سرمربی زدند. در کل تغییرات متوالی مربیان نشان دهنده ضعف مدیریتی است. باید تیم های لیگ برتری پرسپولیس و برانکو را الگو بدانند. باید به مربیانی که توانایی دارند، فرصت دهیم تا آنها برای تیم‌ها مثمرثمر شوند.

انتهای پیام/

اظهارات ابوالقاسم پور در مراسم سالگرد جهان پهلوان تختی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار