نقص فنی در بلندگوی تبلیغاتی پرسپولیس

ضعف بخش رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس این روز‌ها به پاشنه آشیل سرخپوشان تبدیل شده است و با وجود انتقاد‌های اخیر هنوز تغییراتی در این باره شکل نگرفته است.

نقص فنی در بلند گوی تبلیغاتی پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در روز‌های گذشته به علت سکوت در برابر اتفاق های اخیر نوک پیکان انتقاد‌های هواداران این تیم قرار گرفته است.

تعامل هر باشگاه ورزشی با رسانه‌ها به جسارت و قدرت مدیر رسانه آن باشگاه مربوط است و زمانی که مدیر رسانه‌ای یک باشگاه بتواند قدرتمند عمل کند در آن صورت تعامل رسانه‌ها و مطبوعات با آن باشگاه در بالاترین سطح خود قرار می‌گیرد.

در باشگاه‌های حرفه‌ای این بخش رسانه‌ای است که تعیین می‌کند بازیکنان طرف قرارداد باشگاه به چه صورت با رسانه ارتباط برقرار کنند و در واقع این فرد رسانه‌ای پل بین همه ارگان باشگاه با رسانه هاست.

متاسفانه چند سال است که در باشگاه پرسپولیس این تعامل به خوبی برقرار نمی‌شود و کادرفنی و بازیکنان با سلیقه خود و با هر رسانه‌ای که صلاح بدانند صحبت می‌کنند و رسانه‌های دیگر را نادیده می‌گیرند.

در سال‌های قبل شاهد بودیم که افرادی در پست مدیریت رسانه باشگاه پرسپولیس مشغول به فعالیت بودند که در برابر هر اتفاقی، نظر باشگاه را منعکس می‌کردند و نسبت به مسائل واکنش نشان می‌دادند. همچنین از افرادی در این پست استفاده می‌شد که سابقه طولانی در رسانه داشتند و مطبوعات و رسانه‌ها را از وضعیت خود مطلع می‌کردند.

یکی از ضعف‌های باشگاه پرسپولیس نبود یک فرد خلاق رسانه‌ای است، در حال حاضر مدیر رسانه‌ای از اتفاقات رخ داده اظهار بی اطلاعی می‌کند و همین موضوع باعث شده است تا سایر عوامل باشگاه اخبار را به بیرون باشگاه منتقل کنند. مدیری که همواره اتفاقات درست یا نادرست را تکذیب می‌کند تا مبادا حاشیه‌ای برای باشگاه به وجود آید. در حالی که همه رسانه‌ها اطلاعاتی از جزیی‌ترین اخبار باشگاه دارند، اما مدیر رسانه‌ای باشگاه این موضوعات را تکذیب می‌کند.

از گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس انتظار داریم همان طور که تغییراتی در بخش اجرایی باشگاه ایجاد کرده و افشین پیروانی را به عنوان مدیر باشگاه منصوب کرده است و از محمود خوردبین در پست قائم مقامی استفاده می‌کند، در بخش رسانه‌ای هم از فرد کارآمد بهره ببرد.

همه مسائل باشگاه پرسپولیس در رسانه‌ها انعکاس پیدا می‌کند و در برخی مواقع باشگاه به حاشیه کشیده می‌شود و اخبار نادرست به بیرون درز می‌یابد. همه این مسائل به دلیل ضعف بخش رسانه‌ای باشگاه است.

باشگاه پرسپولیس همواره باید در هر بخشی از افراد توانمند استفاده کند که در حد نام این تیم بزرگ باشند. در حال حاضر افرادی در این باشگاه مسئولیت دارند که ناشناخته بودند، اما با پرسپولیس بزرگ شدند.

در روز‌های حساس که پرسپولیس سپری می‌کند، مدیررسانه‌ای می‌توانست مسیر را به سمتی هدایت کند که حداقل حواشی این تیم را تهدید کند، اما مدیر رسانه‌ای ترجیح داد که نسبت به مسائل سیاست سکوت را در پیش بگیرد.

افراد خلاق و توانمند بیرون ماندند تا پرسپولیس در بخش رسانه‌ای احساس ضعف کند و همگان منتظر تغییری مناسب در این بخش هستند.

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود درباره این مطلب اظهار کرد: مدیر رسانه‌ای باید میان باشگاه و رسانه‌ها تعامل برقرار کند و اخبار و برنامه‌های تیم را در اختیار رسانه‌ها قرار بدهد. من با نظر هواداران پرسپولیس موافق هستم که مدیر رسانه باید به هر قیمتی از حق باشگاه دفاع کند. البته شاید سیاست باشگاه پرسپولیس است که خمارلو واکنشی نسبت به مسائل نداشته باشد. تعدادی از خبرگزاری‌ها بیان کردند که ما به علت ضعف مدیر رسانه‌ای نتوانستیم با طاهری ارتباط برقرار کنیم و با او دچار مشکل شدیم.

او بیان کرد: دفاع از حق باشگاه وظیفه روابط عمومی است. هواداران پرسپولیس از مدیر رسانه‌ای باشگاه انتظار دارند که پاسخ اظهارات مسئولان تیم رقیب را بدهد. به هر حال گرشاسبی باید مدیر رسانه‌ای برای باشگاه انتخاب کند که بتواند با رسانه‌ها تعامل خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

عملکرد ضعیف مدیر رسانه پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار