مدیرکل ورزش و جوانان استان؛

بیش از 600 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و حوزه جوانان در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر از برگزاری بیش از 600 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و حوزه جوانان در دهه فجر امسال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،دکتر چمن گلی در این خصوص گفت:با برنامه ریزی و تلاش همکاران حوزه معاونت ورزشی، مسابقات ورزشی داخلی استانی و کشوری و نیز مسابقات بین المللی و آسیایی و همایش ها و جشنواره های متنوع ورزش های قهرمانی و همگانی در شهرستان های مختلف استان در این ایام برگزار خواهد شد.

چمن گلی همچنین برگزاری اولین المپیاد ورزش همگانی، تجلیل از تیم های برتر مسابقات ورزشی کارکنان دولت، میزبانی مسابقات بین المللی کشتی آشیرما در شهرستان خوی و مسابقات جودوی قهرمانی باشگاه های آسیا را از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از ارائه طرح های مختلف سمن های جوانان برای اجرا در ایام مبارک دهه فجر خبر داد و گفت: امسال با پیگیری همکاران عزیزمان در حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل، جوانان با شور و نشاط خاصی به استقبال برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب خواهند رفت.

 انتهای پیام/ع

برنامه های اداره ورزش و جوانان به مناسبت دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.