رسوایی جدید مقامات لندن فاش شد؛

۲۴۰۰۰ تلاش ناکام نمایندگان انگلیس برای بازدید از سایت‌های غیراخلاقی!

بر اساس آمار‌های جدید، کارکنان و نمایندگان پارلمان انگلیس در ۴ ماه گذشته، ۲۴۰۰۰ بار تلاش کرده‌اند از سایت‌های غیراخلاقی بازدید کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه تلگراف، نتایج آمارهای جدید نشان می دهد کارکنان پارلمان انگلیس در چهار ماه گذشته بیش از 24 هزار بار تلاش کرده اند از سایت های غیراخلاقی دیدن کنند. این بدان معناست که کارکنان پارلمان در هر 9 دقیقه یک بار برای دیدن سایت های غیراخلاقی تلاش کرده اند و این یعنی 160 بار تلاش در طول یک روز.

این تلاش کارکنان و نمایندگان پارلمان انگلیس در حالی رخ داده است که دسترسی به سایت های غیراخلاقی در داخل ساختمان پارلمان ممنوع است.

افشای این اطلاعات در حالی رخ داده است که چندی پیش هم افسر پلیس پیشین لندن از کشف هزاران تصویر غیراخلاقی در رایانه اداری «دامیان گرین»، معاون اول نخست وزیر انگلیس، در عملیات تحقیق در سال 2008 خبر داد. بر اساس این تحقیقات، رایانه اداری گرین در روزهای مختلف و چندین ساعت به سایت های غیراخلاقی متصل بوده است. دامیان گرین همچنین پیشتر به دادن پیشنهاد غیراخلاقی به یک زن روزنامه نگار متهم شده بود.

با ادامه این رسوایی ها، دامیان گرین به دستور «ترزا می»، نخست وزیر انگلیس مجبور به استعفا شد. این در حالی است که گرین بارها اتهامات مربوط به فساد اخلاقی اش را تکذیب کرد و این اتهامات را دروغ و آزاردهنده خواند.

گزارشها حاکی از آن است که 8500 رایانه در دو مجلس عوام و اعیان پارلمان انگلیس قرار داد که بوسیله نمایندگان پارلمان و کارکنان مورد استفاده قرار می گیرد.


انتهای پیام/

افشای تلاش کارکنان پارلمان انگلیس برای بازدید از وب‌سایت‌های غیراخلاقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار