مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: روز گذشته 5 میلیون و 966 هزار و 284 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی معامله شد.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، وحید جوادی با اشاره به معاملات روز گذشته در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: یک‌شنبه 5 میلیون و 966 هزار و 284 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش 9 میلیارد و 983 میلیون و 274 هزار و 586 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی معامله شد.

 

وی  عنوان کرد: دیروز در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی 12 کارگزار از 14 ایستگاه معاملاتی سهام و حق تقدم بیش از 50 شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند و روز گذشته چهار کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای استان صادر شد.

 

مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با مقایسه معاملات دیروز با معاملات روز شنبه اشاره کرد: در مقایسه با روز شنبه شاخص کل بازار بورس با 35 واحد کاهش به رقم 96 هزار و 234 واحد و هم‌چنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با چهار واحد افزایش به رقم 1 هزار و 67 واحد رسید.

 

 ویبا اشاره به تغییرات صورت گرفته در میزان سهام شرکت‌ها، بیان کرد: در معاملات روز یک‌شنبه سهام و حق تقدم 270 شرکت بورسی و فرابورسی با افزایش سهام مواجه شدند و سهام 203 شرکت کاهش داشت و قیمت 40 شرکت بدون تغییر باقی ماند.

انتهای پیام/ع

معامله 5 میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.