نصب 370 کانکس در مناطق روستایی گیلانغرب

فرماندار گیلانغرب گفت: ۳۷۰ دستگاه کانکس توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در روستاهای زلزله‌زده استان کرمانشاه نصب شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  فرهاد همتی فرماندار گیلانغرب گفت  : براساس تفاهم‌نامه بین بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) مقرر شد 8000 دستگاه کانکس ساخته شود که براساس اعلام رسمی 8100 دستگاه به صورت اسکان موقت در سطح مناطق زلزله‌زده ساخته و با اولویت شهرستان‌های سردسیر و سرپل‌ذهاب که بیشترین خسارت را متحمل شدند انجام شد.

وی با بیان اینکه حدود 370 دستگاه در سطح مناطق روستایی گیلانغرب نصب شده است عنوان کرد: مابقی توسط بنیاد مسکن در دستور کار است و براساس تعهدات بنیاد مسکن در صورت نیاز 4000 کانکس در مناطق آسیب‌دیده توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال زلزله 7.3 ریشتری شامگاه 21 آبان ماه شهرستان گیلانغرب نیز متأثر شد و خسارت ناشی از آن در نوع خود بی‌نظیر بود گفت: 4800 واحد گیلانغرب در مناطق روستایی و شهری دچار خسارت اساسی شد که به نوعی تحت عنوان احداثی نوع یک یا تخریبی از آن‌ها تلقی می‌شود.

همتی با بیان اینکه 10 هزار واحد مسکونی به عنوان تعمیری شناسایی شده است افزود: این واحدها توسط کارشناسان ستاد معین نوسازی و بازسازی مناطق زلزله‌زده مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و 1000 واحد دامی نیز خسارت زیادی را متحمل شدند.

انتهای پیام/ز

 


 10 هزار واحد مسکونی به عنوان تعمیری شناسایی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.