نایسر با 85 هزار جمعیت یک دبیرستان ندارد

مدیر املاک و حقوقی شهرداری سنندج گفت: نایسر با 85 هزار جمعیت یک دبیرستان ندارد این در حالی است که شهر بیجار با یک دوم جمعیت نایسر 11 دبیرستان و حتی دانشگاه دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛امیر عمیدی مدیر املاک و حقوقی شهرداری سنندج شامگاه دیروز در جلسه اصلی شورای شهر سنندج که با محوریت تدوین برنامه استراتژیک 5 ساله شهر سنندج برگزار شد، گفت: شهرداری جزیره‌ای است که سایر ادارات و دستگاه آن را متخاصم می‌پندارند.

 وی از مناطق حاشیه شهر سنندج به عنوان یکی از مشکلات جدی نام برد و با اشاره به کمبودها و نبود زیرساخت‌های مناسب آموزشی در برخی از این مناطق، افزود: نایسر با 85 هزار جمعیت یک دبیرستان ندارد این در حالی است که شهر بیجار با یک دوم جمعیت نایسر 11 دبیرستان و حتی دانشگاه دارد.

مدیر املاک و حقوقی شهرداری سنندج گفت: شهردرای سنندج جزیره‌ای است که سایر دستگاه‌ها این جزیره را نه تنها قبول ندارند بلکه به عنوان یک متخاصم با آن برخورد می‌کنند.

عمیدی افزود: امروز وجود یک استراتژیک به عنوان یک نیاز ضروری است و باید به سمتی حرکت کنیم که این استراتژی و برنامه 5 ساله به یک برنامه پروژه محور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه یک نظام قانونمند در شهر وجود ندارد که همه دستگاه‌ها را موظف به اجرای این برنامه 5 ساله و یا چشم انداز مدیریت شهری در سنندج کند، اضافه کرد: اداره اوقاف به تنهایی شهرداری را نابود کرده است.

مدیر املاک و حقوقی شهرداری سنندج تصریح کرد: باید این موضوع در شورای برنامه‌ریزی استان مطرح شود تا با دستور استاندار، ارتباط بین ادارات ایجاد شود تا برنامه‌ها عملیاتی شود.

انتهای پیام/ د م

تدوین برنامه استراتژیک 5 ساله شهر سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.