معاون حقوقی و قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح؛

کاهش جرائم مرتبط با قاچاق و ضرب و جرح عمدی

معاون حقوقی و قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: موضوع کاهش جرائم مرتبط با قاچاق و ایراد ضرب و جرح عمدی جزء اولویت‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ محمود صفری در مجمع پیشگیری از وقوع جرم نیرو‌های مسلح گلستان گفت: ما به دنبال تحقق نظام جامع فراگیر کاهش جرائم مرتبط با قاچاق و ضرب و جرح عمدی اولویت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح هستیم و می‌خواهیم تمام اقدامات ما پژوهش محور و مبتنی بر اصول علمی باشد.

معاون حقوقی و قضایی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح افزود: اگر قرار باشد در پیشگیری از وقوع جرم در نیرو‌های مسلح موفق باشیم باید سلامت قضایی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را افزایش دهیم که در این راستا تدوین برنامه را انجام داده و وارد حوزه بعدی شده‌ایم.

صفری تاکید کرد: موضوع جرائم مالی و اقتصادی از موضوعات مهم در دستور کار سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است و در استان گلستان نیز به دلیل وجود بخشی از وزارت دفاع در استان گلستان این بحث دراین استان نیز بررسی می‌شود.

وی افزود: موضوع قاچاق یکی دیگر از مسائلی است که سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به آن توجه کرده و موضوع آسیب‌های مربوط به قاچاق را مورد بررسی قرار دادیم و به دنبال آن هستیم که بگوییم قاچاق چه تاثیراتی در عملکرد نیرو‌های مسلح خواهد داشت و چه مسائلی نیرو‌های مسلح را تهدید می‌کند.

صفری با اشاره به اینکه موضوع همکاری با قاچاقچیان در حوزه نیرو‌های مسلح رو به کاهش است و در حوزه جرم ایراد ضرب و جرح عمدی گفت: بعد از فرار از خدمت، ایراد ضرب و جرح عمدی دومین جرم در بین کارکنان نیرو‌های مسلح است.
 
 
انتهای پیام /ن
 

کاهش ضرب و جرح عمدی اولویت سازمان قضایی نیروهای مسلح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.