افتخار افرینی دانش آموزان اردکانی در آزمون استانی بهبود عملکرد

دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان اردکان در آزمون استانی بهبود عملکرد در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم موفق به کسب رتبه اول شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حمید ادبی معاون آموزش و پرورش شهرستان اردکان گفت: آزمون استانی بهبود عملکرد ویژه دانش آوزان متوسطه دوره اول با حضور هزار و 210 نفر از دانش آموزان پایه هفتم، ، هزار و 135نفر از پایه هشتم، و هزار و 30 نفر از پایه نهم برگزار شد که دانش آموزان اردکانی رتبه اول این آزمون را از آن خود کردند.

ادبی افزود: بهترین نتایج دروس در پایه هفتم، عربی و اجتماعی، پایه هشتم، قرآن ، پیام های آسمانی ،زبان انگلیسی و در پایه نهم قرآن ، پیام های آسمانی، عربی و اجتماعی بود.

وی گفت: چنین آزمون هایی نیازمند یک سری بستر سازی ها و اقدامات در مراحل قبل از آزمون، حین آزمون و پس از آزمون دارد. سال های گذشته توجه زیادی به فعالیت های پس از آزمون می شد اما امسال به با رویکرد جدید به فعالیت های قبل از آزمون توجه بیشتری شد که نتیجه این کار افتخارآفرینی دانش آموزان شهرستان در آزمون استانی بهبود عملکرد شد.

معاون آموزش و پرورش شهرستان اردکان افزود: این موفقیت ها حاصل برنامه ریزی مدیران و کادر اجرایی مدارس، پشتکار اولیا و تلاش و کوشش دانش آموزان است و نکته حائز اهمیت صیانت و نگهداری این موفقیت می باشد.

ادبی خاطر نشان کرد: آزمون پیشرفت تحصیلی در واقع شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان است و دانش آموزان می توانند خود را بهتر بشناسند و استان نیز نگاه جدی در شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان شهرستان ها و نواحی مناطق دارد.

انتهای پیام/ غ

کسب رتبه اول آزمون بهبود عملکرد استان توسط دانش آموزان اردکانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار