عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی آسان ترین کار برای دولت را گران کردن قیمت بنزین و حامل‌های انرژی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آسان ترین کار برای دولت گران کردن بنزین و حامل های انرژی که نیاز اولیه قشر متوسط و پایین جامعه است، بیان داشت: یعنی هیچ راهی برای دولت نیست و فقط مانده که بنزین را گران کند؟

وی تصریح کرد: گران شدن بنزین و حامل‌های انرژی هیچ سودی برای کشور ندارد و فقط به جامعه استرس وارد می‌کند و موجب گرانی و افزایش قیمت سایر محصولات می‌شود.

ناصری نژاد اذعان داشت: دولت اصرار دارد تا افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی در مجلس مصوب شود تا یک منبع درآمدی برای خود به وجود آورد، اما نمایندگان با این ایده مخلف هستند، زیرا اکنون افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی به صلاح کشور نیست.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: دولت باید راه‌های مختلف را برای کسب درآمد بررسی کند، یعنی هیچ راهی نیست و فقط مانده که بنزین را گران کند؟

وی افزود: آسان ترین کار برای دولت آن است که قیمت بنزین و حامل‌های انرژی را که نیاز اولیه قشر متوسط و پایین جامعه است را گران کند. راه های دیگری است که می توان با صحبت کردن و بررسی به آن ها رسید.

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد گفت: با بحث افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی مخالف هستیم و قطعا به این موضوع در مجلس رای نخواهیم داد.

انتهای پیام/گ

گران کردن بنزین و حامل های انرژی آسان ترین کار برای دولت است

برچسب ها: افزایش قیمت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.