چندین انبار مهمات تروریست‌ها در مندلی عراق کشف شد

اداره‌کل اطلاعات امنیتی عراق در بیانیه‌ای از دستیابی یگان‌های اطلاعاتی استان دیالی در شرق عراق یک انبار اسلحه و مهمات خبر داد.

چندین انبار مهمات تروریست‌ها در مندلی عراق کشف شدبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اداره‌کل اطلاعات امنیتی عراق در بیانیه‌ای از دستیابی یگان‌های اطلاعاتی استان دیالی در شرق عراق یک انبار اسلحه و مهمات خبر داد.

در این بیانیه آمده است که لشکر اول ارتش عراق با یگان‌های اطلاعاتی شهر مندلی استان دیالی موفق شدند این انبار مهمات را کشف کنند.

در این عملیات، مقادیر زیادی مین‌های ضد تانک و مین‌های ضد نفر، انواع نارنجک و موشک‌های کاتیوشا، دستگاه‌های کنترل از راه دور برای منفجر کردن کمربند انفجاری و انواع مهمات برای ساخت بمب استفاده می شد کشف و ضبط شد.

گفتنی است که ارتش عراق با همراهی دیگر یگان‌های امنیتی طی چند روز گذشته موفق شدند در عملیاتی ده‌ها افراد باقیمانده‌های  داعش را دستگیر و چند انبار اسلحه سبک و متوسط را در حومه استان دیالی کشف و مصادره کنند.

در پی اعلام پایان نظامی داعش، عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده از بقایای داعش، تونل‌های زیرزمینی و مخفیگاه های داعش در نقاط مختلف شمال و شرق و غرب عراق دردستور کار نیروهای مشترک این کشور است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، تروریسم ، داعش ، تکفیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار