نماینده تام الاختیار وزیربهداشت در مناطق زلزله زده تشریح کرد؛

آخرین جزئیات از راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان سرپل ذهاب

قدیمی آخرین جزئیات از راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان سرپل ذهاب را تشریح کرد.

آخرین جزئیات از راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان سرپل ذهاببه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طیب قدیمی نماینده تام الاختیار وزیربهداشت در مناطق زلزله زده درخصوص راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان سرپل ذهاب گفت: ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به خصوص شهر سرپل ذهاب به روال قبل بازگشته است.

وی افزود: رویداد جدید در حوزه درمان در این مناطق، افتتاح بخش دیالیز بیمارستان بانگر سرپل ذهاب با هشت دستگاه دیالیز است که توسط خیرین تهیه و اهدا شده است.

نماینده تام الاختیار وزیربهداشت در مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: این شهر 29 بیمار دیالیزی دارد که در این مدت از بیمارستان های شهرهای اطراف خدمت دریافت می کردند.

وی افزود: از زمان افتتاح بیمارستان بانگر در 16 آذر تاکنون 40 هزار نفر به اورژانس و کلینیک این بیمارستان مراجعه کرده اند.

وضعیت ساخت و ساز خانه های بهداشت در مناطق زلزله زده کرمانشاه

قدیمی درخصوص وضعیت ساخت و ساز خانه های بهداشت در مناطق زلزله زده کرمانشاه خاطرنشان کرد: تا امروز 23 قطعه زمین برای ساخت خانه بهداشت را تحویل خیرین داده ایم و برای 22 واحد دیگر نیز خیر، تعیین شده که قرار است، زمین ها را تحویل بگیرند.

وی گفت: هشت قطعه زمین برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی، تحویل خیرین شده که یکی از آن ها کار ساخت را آغاز کرده است.

نماینده تام الاختیار وزیربهداشت در مناطق زلزله زده گفت: بیمارستان سرپل ذهاب که در زلزله آسیب دیده بود در اختیار پیمانکار قرار گرفته و کار ساخت و مقاوم سازی آن آغاز شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار