فرمانده مرزبانی ؛

توانمندسازی سربازان در زمینه‌های مختلف از اصلی‌ترین برنامه‌های ناجا

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت:: توانمندسازی سربازان در زمینه‌های مختلف از اصلی‌ترین برنامه‌های ناجا است تا در دوران پس از خدمت سربازی، زمینه اشتغال و بالندگی برای آن‌ها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان  در حاشیه جشنواره جوان سرباز «حضرت علی اکبر (ع)» گفت: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات نظام هستند و این به موجب خدمت صادقانه و بی ریا این قشر زحمت کش برای این آب و خاک است که در سخت‌ترین شرایط خدمتی توانستند بر دشواری دوری از خانواده و سایر مشکلات فائق آمده و باعث افتخار آفرینی و دفاع از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند و امنیت پایدار را در مقابله با معاندین و بدخواهان، برای کشور خود فراهم کنند.

کمیلی  با اشاره به اینکه عمدة مأموریت‌های مرزبانی توسط سربازان وظیفه به انجام می‌رسد از نقش پررنگ آن‌ها در حفظ و حراست از حریم مرز‌های کشور تقدیر کرد.

وی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی مرزداران و سربازان، افزود: مردمان عزیز کشورمان بدانند که اگر امنیتی در کشور هست و آن‌ها با آسودگی و آسایش زندگی می‌کنند، چشمان بیدار فرزندانشان در جای جای کشور در سنگر‌های مختلف از حریم جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از سربازی به عنوان دوران خودسازی، خودپروری و تهذیب نفس نام برد و گفت: توانمندسازی سربازان در زمینه‌های مختلف از اصلی‌ترین برنامه‌های ناجا است تا در دوران پس از خدمت سربازی، زمینه اشتغال و بالندگی برای آن‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/ع

جشنواره جوان سرباز در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار