جانشين فرماندهی انتظامی قم:

جاسازی 50 کيلوگرم ترياک در 60 قوطی کنسرو در قم

جانشين فرماندهی انتظامی قم گفت:50 کيلوگرم ترياک جاسازی شده در 60 قوطی کنسرو لوبيا و رب گوجه فرنگی در استان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ درویشی،جانشين فرماندهی انتظامی قم اظهار کرد:در پيگيری اطلاعاتی اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران مشخص شد تعدادی از قاچاقچيان اهل يکی از استان های جنوبی قصد دارند محموله مواد مخدر را با يک دستگاه کاميونت و بدون اطلاع راننده به قم منتقل کنند که بلافاصله موضوع در دستور پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ضمن هماهنگی قضایی چهار اکيپ عملياتی برای کنترل تردد خودروهای عبوری به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند.

جانشين فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: در ادامه با تداوم اقدامات پليسی خودرو مذکور با بار تریاک در کنسرو لوبيا و رب گوجه فرنگی شناسايی و توقيف شده که در ادامه دو نفر قاچاقچی نيز در اين رابطه شناسايی و دستگير شدند.

وی گفت: پس از تخليه کامل بار خودرو در مقر پليس از داخل ۶۰ قوطی کنسرو لوبيا و رب گوجه فرنگی پلمپ شده حدود ۵۰ کيلوگرم ترياک که به طرز بسيار ماهرانهای  جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ درويشی عنوان کرد:نهايتا متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحويل مرجع قضایی استان شدند.

انتهای پیام/ش

کشف تریاک در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار