رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت داراب گفت: موانع موجود برندسازی و بازاریابی با حضور کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مرتفع می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛محمد خرمدل رئیس اداره صنعت معدن و تجارت داراب با اشاره به موانع موجود در مسیر کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بیان کرد: طرح‌های تولیدی ابتکاری برای دریافت تسهیلات روستایی به فرمانداری معرفی و بعد از طی مراحل تولید، اتحادیه‌ها ملزم به همکاری برای ثبت و معرفی محصول در بازار هستند.

وی بابیان اینکه در حوزه کارآفرینی، معضلات تولیدی رصد شده و برای آن‌ها برنامه ریزی می‌شود، افزود: اگر کارآفرینان در مراجعه به دستگاهی برای دریافت مجوز و سایر امور اداری به مانعی برخورد کنند با حضور کارآفرینان و مدیران مرتبط در کارگروه تسهیل که به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود، دستگاه مورد نظر بررسی و مشکل بین دستگاهی رفع می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت داراب با اشاره به اینکه بدون برندسازی، هیچ فعالیت تجاری پایدار نمی‌ماند، تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود مراجعه نکردن کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای برندسازی محصولات شان است که توجه به این موضوع، روند تولید و عرضه را مستحکم می‌کند.

خرمدل ادامه داد: سرمایه‌گذار باید قبل از شروع فعالیت برای دریافت جواز تأسیس، برندسازی را انجام داده و کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با مراجعه به سایت مرکز مالکیت معنوی، می‌توانند طرح خود را از طریق اینترنت ثبت و معرفی کنند.
انتهای پیام/ت

رفع موانع برندسازی داراب با حضور کارآفرینان

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار