قطع آب ۳ روستای پلدختر

آب آشامیدنی سه روز پلدختر از روز گذشته قطع‌شده و مسئولان علت این قطعی آب را شکسته شدن لوله خط انتقال آب اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آب آشامیدنی سه روستای جنوب غربی شهر پلدختر از عصر روز گذشته (چهارشنبه) تاکنون قطع و اهالی این روستا‌ها برای تأمین آب موردنیاز خود با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند.

اهالی این روستا‌ها برای شستشو، استحمام و تهیه غذا با مشکل مواجه هستند و برای تهیه آب آشامیدنی به‌ناچار به شهر پلدختر مراجعه می‌کنند و برای این کار متحمل صرف هزینه می‌شوند.

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهری پلدختر اظهار داشت: لوله ۱۰ اینچ انتقال آب آشامیدنی روستا‌های سراب حمام، اسلام‌آبادو چم قلعه که تحت پوشش این شرکت هستند عصر دیروز چهارشنبه توسط پیمانکار اصلاح شبکه انتقال آب آشامیدنی این سه روستا شکسته شده است.

شهاب محمودی افزود: این شکستگی موجب قطعی آب آشامیدنی این سه روستا شد که بلافاصله نیرو‌های بخش حوادث شرکت آب و فاضلاب شهری پلدختر به محل اعزام شدند.

وی که خود در محل شکستگی لوله انتقال آب آشامیدنی حضور داشت خاطرنشان کرد: با تلاش این نیرو‌ها ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز پنج‌شنبه آب آشامیدنی این روستا‌ها وصل شد، اما متأسفانه برای بار دوم لوله انتقال آب در محل دیگری دچار شکستگی شد.

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهری پلدختر گفت: جای نگرانی نیست و تلاش شرکت آب و فاضلاب شهری بر این است که تا ساعاتی دیگر مشکل آب آشامیدنی این روستا‌ها به‌طور اساسی برطرف و آب این مناطق وصل خواهد شد.

انتهای پیام/م

آب ۳ روستای پلدختر قطع شد

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.