کارگاه آموزشی وهابیت شناسی در زاهدان برگزار شد

کارگاه آموزشی وهابیت شناسی امروزبا حضور اساتید دانشگاه و دبیران ناحیه یک آموزش و پرورش زاهدان در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سنجرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان گفت:کارگاه آموزشی وهابیت شناسی یک روزه به مدت ۱۶ ساعت با حضور بیش از هزار نفر برگزار شد.

ملک سنجرانی اظهار داشت: دبیران، آموزگاران، مدیران مدارس، مربیان پرورشی و کارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان در این کارگاه آموزشی حضور داشتند.

وی بیان کرد: زمان شناسی خوبی با توجه به تحرکات اخیر دشمنان انقلاب اسلامی انجام شد تا این کارگاه آموزشی به منظور روشنگری و دشمن شناسی در میان جامعه فرهنگیان برگزار شود.

وی افزود: بعد از اینکه فرهنگیان عزیز در این کارگاه؛ آموزش‌های لازم در زمینه دشمن شناسی را فرا گرفتند باید نسبت به آگاه سازی دانش آموزان خود اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان گفت: با توجه به اینکه خطرات و گسل‌های فراوانی در جامعه وجود دارد ضروری است دبیران با آگاهی و دانش زیاد سر کلاس‌های درس حاضر شوند.

سنجرانی اظهار داشت: دشمنان تلاش‌های بسیار زیادی در زمینه دین گریزی و سیاست ستیزی دانش آموزان انجام می‌دهند که ضروریست در این زمینه دبیران دشمن شناسی و آگاهی را سرلوحه کار‌های فرهنگی خودشان قرار دهند.

وی افزود: دبیران باید آموزش‌های لازم در زمینه مقابله با دسیه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را فرا گیرند.

انتهای پیام/ع

آموزش وهابیت شناسی در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار