امام جمعه بروجرد:

مشکل بیکاری و تولید با شعار حل نمی شود، نیاز به اقدام جهادی دارد

امام جمعه بروجرد گفت: مشکل بیکاری و تولید با شعار حل نمی‌شود و نیاز به اقدام جهادی دارد و مدیران نباید در این راستا کم کاری کنند که مشکل ایجاد شود و دشمن سواستفاده کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به دیدار رهبری با مردم مومن و ولایتمدار قم گفت: رهبری در دیدار با مردم مومن و انقلابی قم ابعاد مختلف این توطئه اخیر را تشریح کردند و فرمودند: این حرکت عظیم مردم در مقابل توطئه در دنیا نظیر ندارد و ملت ایران ملتی رشید و با بصیرت و وفادار است که با حضور به موقع دشمن را شکست دادند.

 وی اضافه کرد: فتنه اخیر که با همت ملت ایران سرنگون شد از سه ضلع آمریکا و انگلیس، عربستان و منافقان تشکیل شده بود که طراحی این توطئه بر عهده آمریکا و همدستانش بود و در ضلع دیگر ثروتمندان حرام خوار بودند که پول‌های زیادی را صرف کشتار مسلمانان کردند و در ضلع سوم منافقان و سلطنت طلبان و عناصر ضد انقلاب بودند که با یک ضربه کاری ملت همه آن‌ها شکست خوردند.

 امام جمعه بروجرد با اشاره به این که دشمنان با اصل اسلام و ملت دشمنی دارند افزود: نوک پیکان فتنه دشمن متوجه ملت ایران و اصل اسلام بود چرا که دشمنان با اصل اسلام و ملت ایران دشمنی دارند و در این فتنه اخیر در شعار‌های خود علیه اسلام، روحانیت و مظاهر ملت ایران فریاد می‌زدند و به دورغ شعار‌هایی می‌گفتند در حالی که در دوران دفاع مقدس آن زمانی که رزمندگان اسلام با رشادت در مقابل دشمن ایستاده و می‌جنگیدند همین افراد منافق در سوراخ‌هایی بودند که نقش ستون پنج دشمن را بازی می‌کردند.

 به گفته وی در جریان اخیر این فتنه در ۱۵ شهر مصلی نماز جمعه را آتش زدند و به حسینیه و مساجد خسارت‌هایی را وارد کردند که نشان می‌دهد این آشوبگران با ولایت و اسلام مشکل دارند که ملت ایران به همه این افراد جواب دندان شکنی دادند.

 خطیب جمعه بروجرد تصریح کرد: آمریکا از این شکست به شدت عصبانی هستند، چون هم در عملیات میدانی از ملت ضربه خوردند و در عرصه بین الملل تو دهنی خوردند چرا که تلاش شده بود تا در جلسه اضطراری از آشوبگران دفاع کنند، اما نه تنها موفق نشدند بلکه بیشتر منزوی شدند و این به شدت دشمنان را عصبانی کرده است.

 وی بیان کرد: رهبری در دیدار اخیر با مردم قم فرمودند که دشمنان در این فتنه اخیر سرشان به سنگ خورد و اگر در آینده بازهم برای اجرای توطئه‌هایی اقدام کنند قطعا سرشان دوباره به سنگ خواهد خورد، ولی ترامپ و دیگر افرادی که خسارت‌هایی را وارد کردند این اقدام آن‌ها بدون پاسخ نمی‌ماند.

 حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: برخی گلایه دارند که چرا رهبری در راستای وضعیت اقتصادی و معیشتی تذکراتی نمی‌دهند که رهبری در این دیدار فرمودند: همیشه در این راستا و در جلسات مختلف تذکرات لازم داده می‌شود، اما نیاز است برای رفع مشکلات مسئولان همت زیادی کنند.

 وی بیان کرد: کم کاری، سوء مدیریت مدیران سبب می‌شود تا مشکلات در این عرصه افزایش یابد و نیاز است برای رفع مشکل بیکاری، حمایت از تولید داخلی اقدام شود نه این که فقط سخنرانی و شعار‌هایی داده شود چرا که کم کاری مسئولان ضعف‌هایی را ایجاد می‌کند که سبب سواستفاده دشمنان می‌شود.

 نماز جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۷ دیماه سالروز شهادت فدائیان اسلام افزود: روحانی شهید نواب صفوی تلاش‌های زیادی برای مبارزه با طاغوت کردند و این مجاهدت‌ها در تاریخ ماندگار است.

 وی افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید اولین جرقه‌های خیزیش انقلاب توسط شهید نواب صفوی زده شد که برای این اقدامات و مجاهدت‌های آن حکومت و درباریان تلاش کردند تا او را از مبارزه منصرف کنند، اما موفق نشدند و شهید نواب صفوی در این راه گام‌های مهمی برداشت.

انتهای پیام/د

مشکل بیکاری و تولید با شعار حل نمی‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.