سيزدهمين دوره ی مسابقات پرش با اسب هیئت سوارکاری استان كرمان بامعرفی نفرات برتر در باشگاه كرمان بيس به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، داریوش وثوق، رییس هیئت سوارکاری استان کرمان با اشاره به اینکه سيزدهمين دوره ی مسابقات پرش با اسب با حضور سوارکارانی از سراسر استان کرمان در رده های مبتدی، E، اسب ايرانی، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد، گفت: در پایان این رقابت ها، در رده بزرگسالانC1، نيما ناظرى و مسعود ايرانمنش از باشگاه شبديز اول و دوم شدند و على يعقوبى از كرمان بيس عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در رده ی نونهالانB، نیز اميد انتظارى و على شخصى از باشگاه الماس كوير عناوین اول و دوم را از آن خود کردند و حسن دارابى از شبديز مقام سوم را کسب کرد.

وثوق تصریح کرد: در رده ی نوجوانان Bهم امين خواجويى از  الماس كوير مقام اول را تصاحب کرد و على يعقوبى و آرش جعفرى از كرمان بيس نیز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: در رده ی اسب ايرانىD، نیز مهران شهريارى از الماس كوير، على يعقوبى از كرمان بيس و امين خواجويى از الماس كوير به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

وثوق افزود: در رده هاى مبتدى وE  نیز در مجموع پنج نفر مسير مسابقه را بدون خطا به پايان رساندند.

انتهای پیام/ب

نتایج سیزدهمین دوره مسابقات پرش با اسب هیئت سوارکاری استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.