سارق قاتل در خراسان شمالی دستگیر شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق حرفه‌ای که اقدام به قتل یک پیرزن دریکی از روستاهای توابع شهرستان شیروان کرده بود، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه دریکی از روستاهای توابع شیروان پیرزن ۶۰ ساله به قتل رسیده است موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی فرد موردنظر شدند، افزود: متهم به دلیل اعتیاد به مواد مخدر برای تهیه مواد به یکی از محلات حاشیه شهرستان شیروان مراجعه کرده بود را در اقدام غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات به‌عمل ‌آمده به بزه انتسابی خود اعتراف کرده است، بیان کرد: متهم که ابتدا برای سرقت وارد منزلی در آن روستا شده بود با بازگشت صاحب‌خانه به منزل، وی را به قتل رسانده و درنهایت از صحنه متواری می‌شود که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران فرد موردنظر در شهرستان شیروان شناسایی و دستگیر شد.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه متهم دارای ۱۱ فقره سابقه کیفری اعم از سرقت به عنف، ورود به عنف تردید و درگیری و همچنین اعتیاد به مواد مخدر صنعتی کریستال بوده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/آ

برخورد پلیس با متهم قاتل در خراسان شمالی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۳ دی ۱۳۹۶
سارقان باید در ملاعام مجازات بشن