پایان رقابت های پاورلیفتینگ شمال شرق کشور در بجنورد

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان شمالی از پایان رقابت های پاورلیفتینگ شمال شرق کشور در بجنورد با ثبت رکورد جدید کشوری در حرکت لیفت خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سید احمد وکیلی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در حاشیه این رقابت ها که در محل مجموعه شهید علیدخت بجنورد برگزار شد، گفت: بیش از 100 ورزشکار از استان های خراسان شمالی ، خراسان رضوی و جنوبی ، سمنان ، مازندران ، گلستان و تهران در قالب 10 تیم طی دو روز و در رده سنی نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم به رقابت پرداختند .

وکیلی با اشاره به سطح بالای این رقابت ها از ثبت رکورد جدید کشوری در بخش لیفت خبر داد و گفت: در قسمت لیفت سعید برزگر از استان گلستان با ثبت رکورد 310 کیلوگرم توانست ده کیلوگرم رکورد کشور را جابجا کند .

در پايان رقابت های پاور لیفتینگ بدون لوازم شمال شرق کشور تیم فریمان در مجموع تیمی در جایگاه نخست ایستاد و تیم های تربت حیدریه و سبزوار در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

همچنین در نتایج تیمی نوجوانان تیم فریمان با 54 امتیاز اول شد و تیم های سبزوار و شیروان به ترتیب با کسب امتیاز 34 و 32 در جایگاه دوم و سوم ایستادند در این رده سنی امیر نور حسینی به عنوان اورال مسابقات معرفی شد.

در رده سنی جوانان تیم تربت حیدریه با 55 امتیاز در سکوی اول قهرمانی جا گرفت و تیم های گلستان و سبزوار با 37 و 25 امتیاز دوم و سوم شدند در این رده سنی نیما درخشانی به عنوان اورال مسابقات معرفی و تقدیر شد.

در رده سنی بزرگسالان تیم سبزوار در سکوی نخست ایستاد و تیم های تربت حیدریه و فریمان مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند در این بخش سعید برزگر اورال مسابقات را به خود اختصاص دادند و با دریافت لوح و مدال قهرمانی تقدیر شد.

در مستر یک نیز تیم بجنورد در سکوی نخست ایستاد و تایباد و خراسان رضوی دوم و سوم شدند، دراین رده سنی نیز علی منصور کوهی به عنوان اورال مسابقات معرفی شد.

انتهای پيام/ د 

معرفی افراد وتيم های برتر مسابقات پاورليفتينگ شمال شرق كشور در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.