اهدای جهیزیه به ۴۰ نوعروس در آمل

۴۰ جهیزیه به نوعروسان آملی با یاد ۴۰ شهید حماسه ششم بهمن اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ بهروز عیسی ‌زاده فرمانده سپاه آمل گفت: شامگاه ۶ بهمن در مرقد امام زاده ابراهیم (ع) آمل به یاد ۴۰ شهید این حماسه ۴۰ جهیزیه عروس به ۴۰ عروس اهداء خواهد شد.

وی افزود: نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی، فضای‌مجازی، ضد انقلابیون و منافقین از توطئه و برنامه‌ های کلان دشمن برای ناامن کردن ایران بود.

سرهنگ عیسی ‌زاده  با بیان اینکه مرکزیت برنامه‌ ریزی‌ها در امارات و دوبی بود، افزود: نقشه‌ های اخیر توسط منافقین اجرا، منابع آن توسط عربستان سعودی تامین و برنامه‌ ریزی هایش توسط آمریکا و اسرایئل بود.

فرمانده سپاه آمل کشته ‌سازی را از برنامه‌ های بعدی عوامل فتنه اخیر دانست، گفت: فضا به حالت عادی و امن گذشته بازگشته اما شعارنویسی‌ ها ادامه دارد که با عوامل آن برخورد و دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۲۵ هزار کانال برای ساماندهی اغتشاشات اخیر دست به کار شده بودند، افزود: مردم آمل با حضور خودشان در لحظات اولیه اغتشاشات مانع توطئه دشمن شدند.

سرهنگ عیسی ‌زاده  گفت: در هفته گرامیداشت حماسه ۶ بهمن، راهیان‌ نور جنگل برای دانش‌ آموزان و دانشجویان در این شهرستان برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/ م

اهدای ۴۰ جهیزیه به یاد ۴۰ شهید در آمل

برچسب ها: خانواده ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.