شهرداری منطقه 7 در یک اقدام عجیب با وجود بدهکاری به اداره کل ورزش استان تهران ساختمان هیئت های ورزشی تابعه این اداره کل را پلمپ کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهرداری منطقه 7 امروز بابت حق کاربری ساختمان چند هیئت ورزشی را پلمپ کرد و این در حالی است که شهرداری مبلغ 6 میلیارد به این اداره بدهکار است.

ماجرا از این قرار است که ساختمان کنونی این هیئت در سال 78 خریداری شده است و کاربری مسکونی دارد و شهرداری مقرر کرده بود که برای تغییر کاربری باید مبلغ 1 میلیارد تومان پرداخت شود و از سوی دیگر شهرداری متعهد شده بود که به دلیل تعریض اتوبان امام علی(ع) و بابت تخریب ساختمان هیئت های ورزشی رقمی معادل 6 میلیارد تومان به حساب اداره کل و هیئت ها واریز کند که هنوز پرداخت نشده است.

طرح تهاتر یک طرح پیشنهادی بود که شهرداری پذیرفت مبلغ 1 میلیارد تومان کاربری را از بدهی شهرداری کسر کند و مابقی را پرداخت نماید.

سند ساختمان فوق به نام هیئت های مورد نظر است و ردیف بودجه مورد نظر برای تغییر کاربری نمی تواند در بودجه اداره کل لحاظ شود.

طبق اطلاع ما از منابع آگاه نامه نگاری ها در 4 سال گذشته انجام پذیرفته است و احتمالا بحث تهاتر در این معامله ظرف 48 ساعت آینده انجام پذیرد و این مشکل حل شود.

انتهای پیام/

پلمپ خانه هیئت های ورزشی تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار