فرماندار آباده خبر داد؛

اجرایی شدن طرح‌های ورزشی در آباده

عملیات اجرایی ۴ طرح ورزشی در آباده آغاز شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا زارع فرماندار آباده در مراسم کلنگ زنی چهار طرح ورزشی با اشاره به اینکه هر روستا باید دارای یک خانه ورزش باشد گفت: خانه‌های ورزش هزینه نگهداری نداشته و اداره آن بر عهده شورای ورزش روستا است.

وی بیان کرد:اگر روستا‌هایی آمادگی افتتاح خانه‌های ورزش را با مشارکت هیئت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی شهرستان را دارد ما نیز آمادگی انجام این کار را داریم.

رحیم زارع نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: هرشهر و روستا در رشته خاص ورزشی، دارای توانایی ویژه‌ای است که باید در این زمینه فعالیت بیشتری انجام شود.

حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در مراسم کلنگ زنی ۴ طرح ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی دهدق، زمین چمن مصنوعی شورجستان، زمین چمن مصنوعی محمد آباد و سالن ورزشی در روستای خسروشیرین اضافه کرد: این طرح‌های ورزشی هر یک به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت ساخته می‌شود که در مدت زمان ۶ ماه به بهره برداری می‌رسد.

 وی ادامه داد: ورزش، نیازمند توجه بیشتر مسئولین است و باید به جوانان به عنوان سرمایه‌های این شهرستان نگاه کرده و آن‌ها را برای مسابقات قهرمانی و کسب مدال و افتخار برای شهر ترغیب کنیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه پتانسیل ورزشی در روستا‌ها نیازمند حمایت همه جانبه است اظهار کرد: این پتانسیل ورزشی موجود در روستا‌ها نیازمند حمایت مسئولین است تا علاوه بر پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی موجبات اشاعه ورزش در این روستا‌ها با ظرفیت بالای ورزشی صورت پذیرد.

انتهای پیام /ت

اجرای طرح های ورزشی در آباده

برچسب ها: بومی محلی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار