پل رایان اظهارات ترامپ را تاسف بار و بی فایده توصیف کرد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره کشور‌های آفریقایی را تاسف بار و بی فایده توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اینترنتی پولتیکو؛ پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره کشور‌های آفریقایی را تاسف بار و بی فایده توصیف کرد.

پل رایان گفت: «اولین چیزی که به ذهن من رسید تاسف بار و بی فایده بود. با این حال می‌دانید من به چه فکر می‌کنم. به خانواده خودم فکر می‌کنم.» وی بیان می‌کند که خانواده وی، مهاجرانی از ایرلند بودند که به آمریکا آمدند.

رایان گفت: «داستان زیبای آمریکا همین است. امروز هم همین ماجرا را داریم. این چیزی بود که دیروز روی داد و باعث شد این کشور استثنائی و منحصر به فرد باشد. به نظر من باید از این دست مسائل استقبال کنیم زیرا نقطه قوت ماست حتی اگر کسی از هائیتی آمده باشد.»

وی تصریح کرد: «ما دوستان فوق العاده‌ای از آفریقا داریم که پزشک و شهروندانی فوق العاده هستند و فکر می‌کنم اهمیت دارد از دست مسائل استقبال کنیم.

رایان همواره سعی کرده است در خصوص اظهارات آتشین ترامپ، جانب ادب را رعایت کند. اظهاراتی که وی مطرح کرده است، در مقایسه با واکنشی که به اظهارات ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی دو هزار و شانزده در حمله به قاضی فدرال کره بود به مراتب نرم‌تر بود.

رایان اضافه کرد: «طرح این ادعا که فردی به خاطر نژادی که دارد نمی‌تواند شغلی خاص را داشته باشد براساس تعریف کتابی، اظهاراتی نژادپرستانه به شمار می‌آید.»

انتهای پیام/

اظهار تاسف رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از سخنان ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار