جمع آوری 67 معتاد تابلو در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری 2 توزیع کننده مواد مخدر و جمع آوری 65 معتاد متجاهر در این شهرستان خبرداد.

اصلانی فر فرمانده انتظامی مراغه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران مبارزه با مواد مخدر موفق به دستگیری 2 توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان شده و مقادیری انواع مخدر از آنان کشف و ضبط کردند و متهمان را تحویل دستگاه قضائی دادند.

وی اضافه کرد: همچنین معتادان متجاهر جمع آوری شده توسط پلیس برای ترک اعتیاد تحویل کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی مراغه هم چنین از کشف 2 محموله کالای قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال و جمع آوری 67 معتاد تابلو و توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر فرمانده انتظامی مراغه گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان با توقف یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 موفق به کشف محموله البسه قاچاق شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 71 قلم البسه مردانه و زنانه خارجی، پتو و ماشین ریش تراش به ارزش 100 میلیون ریال کشف و ضبط و یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

وی با اشاره به کشف یک محموله سیگار قاچاق در این شهرستان، گفت: این محموله توسط ماموران پلیس در محور مراغه – هشترود از یک دستگاه خودروی سواری کشف و توقیف شد.

اصلانی فر افزود: در بازرسی از این خودرو، پنج هزار نخ سیگار قاچاق خارجی به ارزش 200 میلیون ریال کشف و ضبط و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شد.

محورهای مواصلاتی شهرستان های جنوب آذربایجان شرقی به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی، مورد توجه قاچاقچیان کالا و مواد مخدر بوده و هر روز مقادیر زیادی کالای قاچاق و مواد مخدر در این مسیر ترانزیت می شود که بخشی از آن از سوی ماموران نیروی انتظامی منطقه کشف و توقیف می شود.

 

انتهای پیام/ش

کشف 2 محموله کالای قاچاق درمراغه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.