43 درصد پیشرفت فیزیکی بزرگراه خواجه -ورزقان

فرماندار شهرستان ورزقان از 43 درصد پیشرفت فیزیکی بزرگراه خواجه -ورزقان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسن یحیوی فرماندار شهرستان ورزقان گفت: بزرگراه خواجه به طول 34 کیلومتر با سرمایه گذاری 3000 میلیارد ریالی شرکت ملی مس ایران و نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان با 43 درصد پیشرفت درحال اجراست.

وی افزود:هم دولت تدبیر و امید و هم آقای استاندار به دلیل نیاز شهرستان به بزرگراه ، توجه ویژه ای  به این طرح دارند و در تلاش هستیم هرچه سریع تر این طرح به اتمام برسد.

فرماندار ورزقان با اشاره به اینکه در تامین اعتبار هیچ مشکلی نداریم، افزود: شرکت ملی مس برای هر ماه روند این طرح تا سقف 100 میلیارد ریال آماده پرداخت به پیمانکاران است که به دلیل ناهماهنگی های موجود با مشاوران و اداره کل راه و شهرسازی پیشرفت طرح به کندی انجام می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه طبق قرارداد قرار است تا پایان سال آینده این طرح به پایان برسد،گفت: متاسفانه 25 درصد از تعهد بعضی پیمانکاران عقب هستند و تلاش می کنیم تا پایان امسال مشکلات ارزیابی و تملک نقاط مانده مسیر طرح مرتفع گردد.

این طرح با سرمایه گذاری شرکت ملی مس ایران چند سالی در حال اجراست و اتمام این طرح در رونق اقتصادی و توسعه شهرستان ورزقان با وجود معادن مهم مس و طلا و همچنین مناطق گردشگری زیاد این شهرستان نقش مهمی دارد.

 

انتهای پیام/ش

تکمیل بزرگراه خواجه -ورزقان تا پایان سال آینده

 

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار