سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دانش‌آموزان اولویت اصلی در تغییر تقویم آموزشی هستند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در بررسی تغییر تقویم آموزشی، دانش آموزان و مسائل آموزشی و پرورشی اولویت اصلی هستند.

دانش‌آموزان اولویت اصلی در تغییر تقویم آموزشی هستندفاطمه سعیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد رسیدگی به وضع تغییر تقویم آموزشی عنوان کرد: بررسی این موضوع نیازمند نشست‌های تخصصی است  تا در مناطق مختلف کشور جوانب تعطیلات سنجیده شود.

 وی ادامه داد: در تغییر تقویم آموزشی صرفا روند آموزشی و پرورشی را مورد توجه قرار می‌دهیم و مسائلی همچون محیط زیست و توسعه گردشگری در اولویت‌های بعدی قرار دارند بنابراین باید با رویکرد آموزش و پرورش این بررسی‌ها انجام شود.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما دانش آموزان هستند تصریح کرد: تعطیلات طولانی مدت برای روند آموزشی مناسب نیست اما این مسئله نباید به این معنی تلقی شود که فعالیت‌های آموزشی در ایام تابستان تعطیل شود.

 سعیدی عنوان کرد: تغییر تقویم آموزشی امری تخصصی‌ است و باید برای این مسئله با حضور معاونین وزیر آموزش و پرورش و کارشناسان دانشگاهی تبادل نظر صورت گیرد.

 وی با بیان اینکه اولویت ما در کمیسیون آموزش و تحقیقات، همواره دانش‌آموزان است، اظهار کرد: این مسئله در دست اقدامات کارشناسی است و هنوز نظر نهایی برای آن داده نشده اگر ببینیم این تغییر به صلاح دانش آموزان خواهد بود مورد موافقت قرار می‌گیرد در غیر اینصورت آن را رد می‌کنیم.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: تعطیلات باید متناسب با مناطق جغرافیایی کشور تعیین شود و با توجه به شرایط اقلیمی کشور تعیین زمان تعطیلات نیازمند بررسی ‌های منطقه‌ای است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۵ دی ۱۳۹۶
لطفا تعطیلات دانش آموزان را زیاد کنید
آخرین اخبار